Den 31 maj 2017 blev Caperio en del av Advania-koncernen och från årsskiftet samlades bolagen under namnet Advania Sverige AB. Advania har 1150 medarbetare i Sverige, Island, Norge och Danmark och är en av de större och mest heltäckande systemintegratörerna i Norden. Vi erbjuder ett brett utbud av IT-tjänster, plattformar, molnlösningar och stöd till multinationella företag, myndigheter, skolor samt stora, små och medelstora företag. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att förenkla IT-infrastrukturen, förbättra funktionaliteten och minska kostnaderna. Vi fokuserar på att skapa ett värde för kunden genom att hitta rätt lösning för varje klient och anpassa den till kundens behov. Läs mer på advania.se.

VI SÖKER NU EN KEY ACCOUNT MANAGER TILL ADVANIA SKOLPARTNERAffärsområdet Skolpartner växer just nu i snabb takt och vi söker därför en Key Account Manager till vårt team i Stockholm. Vi är ett företag i ständig utveckling och du kommer till en organisation där erbjudandet till våra kunder ständigt utvecklas genom att vi kontinuerligt stärker vårt tekniska kunnande och vår kompetens. För att trivas med tjänsten och på Advania behöver du vara en lagspelare med hög social kompetens. Du värdesätter kvalitet i leveranserna till både kunder och medarbetare. Du behöver vara serviceinriktad, strukturerad och ha ett genuint intresse för försäljning och relationer samt brinner för skolutveckling. Vi har högt tempo och otroligt roligt när vi jobbar! Har du erfarenhet av skolans värld sedan tidigare är det starkt meriterande.

I DINA ARBETSUPPGIFTER INGÅR BLAND ANNAT:

  • Att ansvara för hela säljprocessen från första kontakt till avslutade affärer med kunden
  • Att affärsutveckla såväl nya som befintliga kunder och att agera specialist inom området
  • Att bearbeta och utveckla både kommunala verksamheter och privata skolkoncerner
  • Att arbeta med införandet av digitala verktyg i skolan med pedagogiken i fokus

VI ERBJUDER:

  • En innovativ och lärande miljö
  • Stora utvecklingsmöjligheter samt möjlighet till kompetensutveckling
  • Dig att vara med och utveckla Sveriges viktigaste rum
  • Ett företag med en fantastisk mix av människor – vi har roligt på jobbet
  • Dig att bli utmanad i din roll varje dag
  • Ett företag som tar tillvara på nya idéer och tankar
  • Ett företag som har korta beslutsvägar och kommer till snabba beslut
  • Ett företag där vi sätter den anställde i fokus – mår våra anställda bra mår våra kunder bra

VI SÖKER DIG SOM:

  • Vill jobba som säljare mot Skolkunder och har en förståelse och intresse för vad digitaliseringen kan göra för att utveckla svensk skola
  • Är beslutsam och tycker om att ta tag i saker samt också får saker gjorda
  • Är självgående och känner dig trygg i att ta egna beslut
  • Är en driven, lösningsorienterad och strategisk person som tar ansvar för såväl dina kunder som hela försäljningsprocessen.
  • Tidigare självständigt drivit samarbeten med större kunder med goda resultat
  • Är resultatfokuserad och van vid att arbeta mot egna budgetmål

MERITERANDE:

  • Det är meriterande om du är utbildad lärare och har jobbat inom privat eller kommunal verksamhet samt om du har erfarenhet av de pedagogiska vinster IT kan ge inom skolområdet

I denna rekrytering samarbetar vi med NajsPeoples konsult Petra Bruna. Du når Petra på petra.bruna@najspeople.se alternativt på 076–0004131. Urval sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Alla ansökningar hanteras konfidentiellt.

Sökord: säljare, KAM, Key Account Manager, Kundansvarig, AM, Stockholm, Sthlm, Skola, Skolpartner, IT, Hårdvara, Lösningar, Försäljning, Rektor, Lärare, 

Dela annons

Dela på LinkedIn   Dela på Facebook   Dela på Twitter